Sunday, March 1, 2009

weekend yg crazeee...

hahaaa,,,ape2 pun gelak dulu...weekend ni aku wat keje gile...pegi kuala kangsar secara tibe2..hanya sebab mee udang mak teh located at kuala sepetang yg dipancing oleh se2orang di kamuning estate...mmg aku tergoda dgn pancingan dia..hahaa..aku mmg gile mkn...ape lg!!mlm tu smbil duk bgayut2 ngn mr khoz aku terus packing sikit baju utk stay smlman kt umah kwn aku kt k.kangsar..hari sabtu..pepagi lg aku kua umah n cari tiket kat hentian pudu..nsib baik ada..lau x mmg kepingin la nk mkn mee udang mak teh (promote nih)..hihii..mmg ramai yg dtg mkn kt kedai mak teh..aku yg duk tgu mee siap gaduh lg ngn nyamuk2 kt ctu..ape2 pun..10 cucuk sate ayam sempat aku balun..hahahaa...(antu mkn)...sesampai je mee udang..aku x pandang kiri kanan depan blakang dah....terus ngap..n ngap skali udang n mee zaty(zaty x abis la dia nyer mee n udang tu pasal aku hbskn utk dia skali)..n en khozani nyer udang aku sambar sekor..huhu..nyam2..
tp ms nk blk kl tu..ntah knp susah sgt n byk sgt halangan aku nk blk...(ada ape2 ke???)hmm..ade2 aje...t'tinggal bas 2x dui...1st mmg salah aku sbb lmbt smpai kt stesen..tp yg 2nd tu..ntah knp..tiket yg dibeli kali ke2 tu no bus x wujud...last2 aku kena transfer kt bus kul 7.45 pm..kesian en2 guardian berdua tu...nsib baik diorg ada temankn aku smpai aku naik bus..lau x..mmg aku nangis kt ctu la jawabnya...gile kan..aku ni suka wat keje yg gile2..hmm...tp best..n hidup aku happy..bebas nk g mane2..xde sape nk kongkong aku...mak bapak aku??as long as aku pndai bawa diri diorg x kisah...en2 guardian yg baca blog aku ni mesti tergelak besar kt aku kan???dn suka buli aku kan??huhuu..tp xpe..aku happy jejalan ngn diorg..
so... kita enjoy!!!

2 comments:

Mandalorian Warrior said...

ooo..patut la senyap jerk..x reply msg aku..rupenye makan angin..huhuhu

dya said...

hahaa..mkn angin kembung perut syg..mkn mee udang la bru best..kikii..xde kdit time tu nk reply..