Thursday, February 26, 2009

my abah's birthday!

hari ini adalah birthday abah aku...and aku dah orderkn 16 biji cupcakes from my bestbuddy..kemma from kota bharu...dia yg bertanggungjawab sepenuhnya dlam pembuatan cupcakes itu..aku just kasi kaler ape yg patut kena wat...thanks kemma for help me handling all this...aku jauh dperantauan...so ko jelah harapan aku...hahahaa..









inilah hasil tgn dari kemma...aku just kasi duit,kaler n theme ape yg patut wat...nice..kaler2 yg aku suka ni..










nice wrapping....moga abah aku suka hadiah dari anak kesayangan dia ni...terliur aku tgk..tp nk mkn xleh lak..huhuu

4 comments:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum,salam kenal dari negeri tetangga wong JOWO (INDONESIA).Bagaimana kabar Malaysia?salam buat temanmu disini dan abah kamu yg sedang rayain ultahnya,semoga selalu dlm lindungan Alloh Swt. Amin. Oh ya ulang tahun Abah kamu kok dikasih kado gituan, alangkah baiknya dikasih ucapan doa2 yg ditunjukkan pd Abah kamu, supaya ditambah iman,taqwanya,diberi kesehatan serta dipanjangkan umurnya dan selalu dalam lindungan Alloh SWT Amin....3x yarobal'alamin.Wassalam.

Mandalorian Warrior said...

yea..yea..nnt order lg deh..

Anonymous said...

wow...comel+cedap=lapar...wk order kt sape ni??saya pn nk order gak la...huhuhu

dyaprincess said...

order ngn bestfren sy kt kota bharu..