Sunday, November 8, 2009

jEnjAlaN cAri PasAl..

smlm nk dijadikan cerita, aku kua ngn bestfriend aku kema,n anak dia yg comel, fansuri...xde tempat laen yg nak g..KBmall...sbnrnya mmg nk g sane pun...melawat kedai the body shop..hehehh..aku da lama x beli barangan T.B.S..rindu jgk dgn bauan dye...pilih n test bau2 smpai pening kpla aku..last2 aku amik set Aqua Lily...best gak bau dye..ingt nk amik set Neroli Jasmin..tp kema ckp try la yg x penah pki...so aku amik la yg Aqua Lily nyer...set dye kecik2 jer...comel n jimat..tambah ekonomi ngah x brape baik ni..elok amik yg ekonomi jek..yg mahal next time la..ikutkan nafsu mmg r 1 dunia pun x habis lau bab shopping n perabih duit..lpas byr x dpt plastik beg...angkut kotak cmtu jer...dia x kasi plastik..lau nk kena beli smbil menderma...xnak la...ngah xde duit..next time aku wat gtu...lepas kua dari kedai the body shop..kitorg msuk new pasific..aku nk belikan fansuri birthday present dye yg lepas...aku belikan si comel ni bju tdur..nk beli dress gase mahal sgt lak...suri syg, dress tu nnt autie belikan next time yer...bila nk byr,aku g kasi not 100...cashier xde duit kecik lak nk kasi balance......hummm...tepaksa g pecahkn duit...nasib la aku x ikut perangai lam rancangan Alamak!!..kalo x mau haru biru counter tu...kehkehkeh...aku ngn kema g mkn dlu kbetulan time tu perut da rase lapaq..menapak la kitorg g kfc...yang x tahan dak cashier kfc tu punyer la lembab...sampai kematu kaki aku bdiri..da abes mkn g byr baju yg aku nk belikan kt fansuri...sesudahnya lepas tu aku nak blk laa...penat da jalan...tetiba kwn aku yg keje kt jual alatan fitness call...time tu aku da trun lif...fansuri da merengek nk susu..botol susu dye tertinggal lam kete...pegi bancuh susu dye jap pastu naik smule...xsempat fansuri nak minum susu dye..da tido...cian anak aku sorg tuh...eh silap..anak kawan aku la...aku mane ade anak lg...anak kucing ada la 2 ekor...sembang ngn kwn aku jap,then blk...penat siot..lepak jap kt umah kema then aku blk...
ni dye set the body shop yg aku beli...x mahal pun..hehehe


No comments: